Mar 11, 2013

Sectional for the living room

Heya!!!
Remember a while ago I was crazy about creating moodboards?? Here is what I thought my living room would look:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------Mai tineti minte cand eram in febra crearii de planse?? Iata cum credeam eu atunci ca va fi livingul:





The coffee table turned into this:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------Masuta s-a transformat, cu putina vopsea Annie Sloan, in asta:



.....and, although I initially wanted another sectional, I just gave an advance for this baby:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
.....si, desi initial vazusem alt coltar, tocmai ce am achitat avansul pentru dumnealui....



It will be grey, cause I'd never choose a white sectional 
for my house!! Kids would love a white canvas!!:)
-----
Va fi gri, pentru ca nu as alege niciodata un coltar alb pentru 
casa mea!! Fetele ar fi innebunite dupa "plansa de colorat"!!


So I chose "anthrazit", that's the name of the colour there, at the furniture store, a colour which looks like a rat's colour!:)) Not too dark and not too light! The one in the picture  is leather, but I chose the  grey fabric instead. I would have preferred it didn't have so many pillows, but I dont't have to use all of them, right?? If you look closely, you'll see that it has a square pattern, something similar to tufting, so I guess that's why I chose it!! And on the back it has some cute buttons!! The pillows also have a cute button!! It is not too soft to look slouchy after some use, and it is quite deep, it's 1.15 m. deep, so we'll have room to cuddle, if such thing happens!!:)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Asa ca am ales "anthrazit", asa se numea culoarea materialului, acolo, la magazin, este o culoare care se aseamana cu cea a unui sobolan, un gri nici prea inchis, nici prea deschis. Coltarul din imagine este de piele, eu il voi avea de material textil. As fi preferat sa nu aiba atatea perne, dar nu va trebui sa le folosesc pe toate, nu?! Daca va uitati cu atentie, veti veadea ca are un model pe sezut, sunt facute niste cusaturi in forma de patrate, iar cateva perne au si ele acelasi model, cu nasturel! Mi se pare chic!! Voi avea un coltar chic!!:)) Iar acelasi model e si pe spatele coltarului!! Coltarul e destul de tare, dar confortabil, nu va avea un aspect "obosit" dupa cateva luni, sper sa ramana la fel de batos si e destul de adanc, are 1.15 m in adancime.


Still have to settle on the curtains and rug, cause the chandy is an easy choose, I kinda know which one I want. These choices will happen after seeing how the sectional looks in the room.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------Mai trebuie sa ma decid asupra draperiilor si a covorului, pentru ca in privinta candelabrului sunt cam hotarata. Dar asta dupa ce vad cum vine coltarul in camera...

I'd still love a pink rug, but it's hard to find a pink rug here, within my budget, I mean!! I found this one:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------Tot imi mai doresc un covor roz, dar e greu sa gasesc unul in buget, acesta e o descoperire recenta, cred ca merge...


It's a possibility.....
-----
E o posibilitate...



I wished I liked the Spoonflower fabric swatch I had ordered, but I didn't so... drapery is still to be found..... I'll definitely have banded curtains, maybe some taffeta....
------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ar fi fost mai usor daca mi-ar fi placut mostrele de la Spoonflower, dar nu mi-au placut, asa ca inca ma zbat sa gasesc draperia... Cu siguranta le voi face in doua culori, cred ca tafta...


I hope in a month's time we'll see a finalised living room, wish me luck!!
-----
Sper ca int-o luna sa finalizam sufrageria!! Cu putin noroc!!!




xoxo,
Ozana





No comments:

Post a Comment

Have an opinion? Do share!! Thanks!!